body 13. predavanje- Višestrokovni napitak - Učiona čarobnih napitaka - Blog.hr body

13. predavanje- Višestrokovni napitak

Današna tema: MALO VIŠE O VIŠESOKOVNOM NAPITKU

1. i 2.god:
Budući da su u posljednje dvije zadaće NEKI od Vas pokazali veliku sklonost i razumijevanje za ovaj predmet, danas ćemo preći na nešto kompliciraniji napitak. Stoga sam odlučio da ste se sada već sposobni pozabaviti vrlo zanimljivim i složenijim napitkom kao što je Višesokovni napitak.
Dakle, Višesokovni napitak ima sposobnost da, ukoliko su sve upute doslijedno slijedile recept spravljanja, osobi koja ga popije omogući potpunu i u cijelosti vjernu tjelesnu preobrazbu u neku drugu osobu. To znači da će čovjek koji ga popije dobiti identičan izgled željene osobe, uključujući njegovu visinu i masu, glas, fizičke karakteristike i tjelesne mane, te slično.
Djelovanje Višesokovnog napitka djeluje točno sat vremena od kad je popijen te se nakon toga preobražena osoba ponovno vraća u svoje prirodno stanje i izgled. Također je važno napomenuti da Višesokovni napitak djeluje samo za ljudsku preobrazbu, te ne omogućuje preobrazbu u druge životinje ili magična stvorenja.

PRIPRAVA
Priprava Višesokovnog napitka izrazito je zahtjevna i složena. Kako bi njegova učinkovitost bila potpuna, spravljanje Višesokovnog napitka u prosjeku traje oko mjesec dana.
Poznati sastojci su: muhe zlatare, pijavice, žilavac, glistovnica, rog dvoroga u prahu, isjeckana koža zmije drvolaze i neki dio tijela koja je pripadala osobi u koje se želimo preobraziti (to je obično vlas kose jer je najpraktičnija i do nje se najlakše može doći).
Poznate zakonitosti toga napitka su da se žilavac mora ubrati za punog mjeseca, a muhe zlatare se moraju kuhati u smjese 21 dan prije dodavanja novoga sastojka.
Kad je smjesa spremna, u nju dodajemo i posljednji sastavak, nešto od onoga u koga se želimo preobraziti. Poznato je da boju i okus Višesokovnom napitku daje upravo taj posljednji sastojak, koji automatski simbolizira osobnost osobe u koje se namjeravamo preobraziti.
Od trenutka kada ga popijemo, napitak dijeluje točno sat vremena, a ako i dalje želimo zadržati željeni izgled, trebamo popiti novu dozu te otopine.

RIZIK
Višesokovni napitak zabranjen je zakonom Ministarstva magije što njegovu pripremu i primjenu čini nezakonitom i ilegalnom te nepreporučljivom. Kazna predviđena za njegovu nedozvoljenu upotrebu nikada nije spomenuta.
Međutim, ako se ipak odličite prekršiti zakon i ipak početi sa spravljanjem Višesokovnog napitka, budite oprezni jer i najmanja pogreška u pripremi i dodavanja sastojaka smjesi može imati kobne posljedice. Može se dogoditi da se preobrazite tek djelomično uz nemogućnost ponovne preobrazbe u Vaše pravo obličje, a može doći i do raznih drugih kompikacija koje uključuju izrastanje prevelikog broja nekih dijelova tijela ili pak odsutnost nekog od njih, koje je kasnije vrlo teško ili gotovo nemoguće otkloniti te je takva osoba obilježena za cijeli život.

D.Z.- napisati sastojke.. ovako.. ja otvaram svoju Unknown Cauldron Shop (trgovinu) u kojem ćete kupiti novi kotlić SVI... morate mi reći koji ste kupili...

05.01.2009. | 22:17 | | 8 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ZaKlJučIvAnJE OcJeNa

Ajmo vam zaključiti ocjene iz čarobnih napitaka:

Ja ocjenjujem prema aktivnosti i zadaćama!!! Da se ne žalite!!! Idemo po redu u zadaćama!!! Npr. 2 zadaće napisane, 4, sve 5, tri 5:)
Ocjene:
5-ice:
Jale
Sirius Black
Lilly Granger
Mony
Luna Lovegood
Chiki Turner (sorryte, to sam ja, ali sam pisala zadaću, barem tripit jesam, a to je pet, prije sam bila Chiki Jo Maggies)
Dea Potter
Lilly-Ann McGonall
Gabrielle May Zata Ellmore

To su svi aktivni, vidite, napisali su barem 2 ili 3 zadaće, a neki su i sve napisali.

OSTALI DOBIVAJU TRI, NIKOMU NEĆU DAT JEDAN ILI DVA, MOŽETE ISPRAVITI SAMO U SUBOTU, A TO SU:

Hufflepuff
1. Lily Luna Potter
2. Ashley Rose
3. Melanie Jo Queens
4. Ginny Potter

Ravenclaw
1. Doriana Potter
5. Gabrielle May Zata Ellmore

Slytherin
1. Magic Denchi
2. Ivana Potter
3. Alex Black
4. Mihaela Granger

Hufflepuff
(svi su aktivni, nevjerojatno, a vi ostali?)

Ostali koji u imeniku nemaju ocjene:

TROLOVI (1)
Ashley Rose
Melanie Jo Queen
Ginny Potter
Doriana Potter
i ostali...


AKO NETKO ŽELI URAČUNATI SI ZADAĆE SA MAILA NEK MI SE JAVI!!!!!!!!

P.S.- Vaša nesreća što se ne potpišete!!!!

Pozzz i Sretan Božić i Nova godina!!!


Ovaj predmet je obavezan!

Oprostite na smetnji ali:
Čarobni kalendar,je pomiješao datume pa smo prerano počela,pa će ova 2 sata biti za početak!



zadaće šaljite na: ivymaggies@gmail.com

OVAJ PREDMET JE OBAVEZAN!


Bodovi:
Griffindor: 69- drugi su
Hufflepuff: 140- prvi su
Ravencaw: 51- četvrti su
Slytherin: 55- treći su

Moj kabinet za dod , kazne i ispričnice: klik

Dobar dan,dragi učenici i dobrodošli na novu školsku godinu,također i na predmet čarobni naptci koji vodim ja:Ivy Maggies
Ivy Maggies,prof

Apartirajte se
Zbornicu(samo ako je važno)
glav

Odmori

Za vrijeme odmora možete biti u razredu....
Nije važno,no ima pravilo,nema nikakvih magija,igra,urota,uroka,a niti vrijeđanja:mene,drugih učenika i učitelja....

ocjene
-odlično (6)
-iznad očekivanja (5)
-prihvatljivo (4)
-loše (3)
-grozno (2)
-trol (1)



Domovi i učenici

Evo ovo su pohvaljeni učenici:
za sad nema još pohvaljenih ove godine...

Gryffindor
Ravenclaw
Slytherin
Hufflepuff

O meni:
Ja sam Ivy, a prezime mi je Maggies, za vas prof. Maggies ili Ivy, kako vam paše!
Na mom satu nema nikakvih gluposti i čarolija, dali je to jasno?!
Ja sam predstavnica Hufflepuffa ako nešto trebate.
Ja imam dod a o tome nađite u drugom box-u.
A ovo sam vam ja:
Image and video hosting by TinyPic
Moj štapić:
Image and video hosting by TinyPic
Ja u Hogwartsu imam mlađu sestru Chiki Jo Maggies, ona je u Hufflepuffu na 1. godini, možda ju poznajete.
A moji ljubimci su ovi:
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je Chichi, ona je moja mala maca i ona će dosta puta biti u razredu, ona zna popiti neke moje napitke pa će valjda ko i dosad biti pomoćnik.

Image and video hosting by TinyPic
Ovo je maca Lia, i ona će u razredu biti puno puta (obično na mom stolu).

Doma imam još 3 psa:
Irskog setera Billy-ja
Zlatnog retrivera Rocky-ja
Kavalirskoga Španijela Willy-ja

I papige Ira,Pipko i Abhy

Puno životinja, zar ne?

I eto o meni znate za sad dosta, a posatovima ćete otkrivati tko sam.
Za sve što me trebate pitajte...Ja ću vam rado odgovovriti!


Raspored

Raspored sati:
pišite si!!!
Ako ja ne dođem na sat ja sam na godišnjem pisati će....vam u boxu!!!
Ponedjeljak-ako me nebude od 14:00 sati do 14:30,idite na drugi sat ili u sobu....Ne idite dalje od Hogwartsa!!!Ja bi trebala biti tu u 14:15 sati...
Četvrtak-prvi dan je bilo kašnjenje jer se škola kasnije otvorila...ako me nebude od 14:00 sati do 14:30,idite na drugi sat ili u sobu....Ne idite dalje od Hogwartsa!!!Ja bi trebala biti tu u 14:15 sati...
Subota-ako me nebude od 14:00 sati do 14:30,idite na drugi sat ili u sobu....Ne idite dalje od Hogwartsa!!!Ja bi trebala biti tu u 14:15 sati...
Nedjelja-slobodnowink

CREDITS

picture: dop12
base code: sugarmeemee